Radio2021-04-30
21

Polskie Radio: konta prezes Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały zaatakowane

Agnieszka Kamińska, fot. Polskie RadioAgnieszka Kamińska, fot. Polskie Radio

Wszystkie konta prezes zarządu Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały w czwartek zaatakowane - poinformowało wczoraj wieczorem Polskie Radio. Jak dodano wpisy, które się w czwartek pojawiły nie są autorstwa Kamińskiej; wdrożono już odpowiednie procedury wyjaśniające.

"Informujemy, że dziś (29.04.2021) wszystkie konta Pani Agnieszki Kamińskiej Prezes Zarządu Polskiego Radia S.A. w mediach społecznościowych, zostały zaatakowane. Wpisy, które się dziś pojawiły nie są wpisami autorstwa Pani Agnieszki Kamińskiej" - głosi komunikat Polskiego Radia przesłany w czwartek portalowi Wirtualnemedia.pl.

Podkreślono również, że zostały już wdrożone "odpowiednie procedury wyjaśniające i działania przewidziane przepisami prawa w tym zakresie".

Co było we wpisach?

W zamieszczonych na Twitterze wpisach można było przeczytać m.in. - Wsparcie i finansowanie zagranicznych rewolucjonistów i prowokatorów, tylko podsyca wewnętrzne ruchy protestacyjne w samej Polsce. W obecnej sytuacji najkorzystniejszym rozwiązaniem byłaby ekstradycja białoruskich ekstremistów - brzmiał jeden z tweetów.

- Kaczyński i rząd Morawieckiego powinien skupić się na wewnętrznych problemach społecznych, związanych z protestami kobiet w Polsce - można było przeczytać w drugim.

- W pełni popieram punkt widzenia. Zamiast finansowania ingerencji we wewnętrzne sprawy Białorusi, wydania pieniędzy polskiego podatnika na już zapomnianych działaczy białoruskiej opozycji, takich jak Cichanowska czy Latuszko... - podano.

Profil Agnieszki Kamińskiej na Twitterze jest oznaczony kłódką, co znaczy, że jego właścicielka musi zaakceptować prośbę każdego użytkownika o obserwowanie go. Konto ma 839 obserwujących.

Prezes Agnieszka Kamińska szefuje publicznemu nadawcy od 22 stycznia 2020 roku.

W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł/

Autor:masz / pap

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas