Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadziła do swojej oferty pakiet Trójwymiar PR. Obejmuje on Jedynkę, Trójkę i Czwórkę.
Trójwymiar PR oferuje reklamodawcom dotarcie do odbiorców z grupy wiekowej 25+, z wykształceniem średnim lub wyższym, mieszkających w miastach. Agencja Reklamy Polskiego Radia przekonuje, że oferta ta zapewnia marketerom niskie koszty dotarcia do konsumentów z wielu kluczowych grup docelowych. - Ufam, że klienci docenią Trójwymiar PR, szczególnie pod kątem kosztów dotarcia, pozycjonowania do atrakcyjnych reklamowo grup celowych oraz skuteczności przekazu wynikającej z niskiego szumu reklamowego - deklaruje Wojciech Piwocki, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia.
Trójwymiar PR to drugi po Trójce Premium pakiet reklamowy złożony wyłącznie z rozgłośni Polskiego Radia. Ponadto wchodzą one w skład ofert wspólnie ze stacjami innych nadawców: O-Okularnika (z rozgłośniami Agory) i Highway FM (ze stacjami Time).