Zmagania Polek w ramach Mistrzostw Europy w siatkówce kobietśledziło średnio 3,6 mln widzów. Zwycięski mecz o brązowy medalzgromadził ponad 4,6 mln osób. Wpływy reklamowe Polsatu wyniosły 18mln złotych.
Średnia oglądalność meczy na antenie głównego Polsatu wyniosła3,08 mln widzów co przełożyło się na 24 proc. udziału w grupie 4+oraz 25,5 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.Rekordową widownię, poza meczem o trzecie miejsce, miało takżespotkanie z Bułgarią - 4 mln widzów.
Zobacz tabelęPolsat w trakcie emisji meczów był zwykle stacją pierwszegowyboru - gorsze wyniki notowała TVP1 (2,5 mln widzów) oraz TVN(2,26 mln widzów).
Zobacz tabelęCennikowe wpływy reklamowe Polsatu wyniosły blisko 18mln złotych (dane bez rabatów). Rozgrywki nieco chętniejśledzili mężczyźni oraz osoby powyżej 35 roku życia.
Zobacz tabelęW Polsacie Sport mecze Polek oglądało średnio 600 tys.widzów.
Największym zainteresowaniem cieszył się jednak w PolsacieSport finałowy mecz Holenderek i Włoszek, który zgromadził bliskomilion widzów (5,9 proc. udziału w rynku). Zobacz tabelę