Telewizja2009-10-06
0

Polskie siatkarki przyciągnęły przed ekrany miliony

Zmagania Polek w ramach Mistrzostw Europy w siatkówce kobietśledziło średnio 3,6 mln widzów. Zwycięski mecz o brązowy medalzgromadził ponad 4,6 mln osób. Wpływy reklamowe Polsatu wyniosły 18mln złotych.

Średnia oglądalność meczy na antenie głównego Polsatu wyniosła3,08 mln widzów co przełożyło się na 24 proc. udziału w grupie 4+oraz 25,5 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.Rekordową widownię, poza meczem o trzecie miejsce, miało takżespotkanie z Bułgarią - 4 mln widzów.

Zobacz tabelę

Polsat w trakcie emisji meczów był zwykle stacją pierwszegowyboru - gorsze wyniki notowała TVP1 (2,5 mln widzów) oraz TVN(2,26 mln widzów).

Zobacz tabelę


Cennikowe wpływy reklamowe Polsatu wyniosły blisko 18mln złotych (dane bez rabatów). Rozgrywki nieco chętniejśledzili mężczyźni oraz osoby powyżej 35 roku życia.

Zobacz tabelę


W Polsacie Sport mecze Polek oglądało średnio 600 tys.widzów.

Zobacz tabelę


Największym zainteresowaniem cieszył się jednak w PolsacieSport finałowy mecz Holenderek i Włoszek, który zgromadził bliskomilion widzów (5,9 proc. udziału w rynku). Zobacz tabelę

Autor:ks

Więcej informacji:Polsat, siatkówka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas