PR2011-01-19
0

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej wybrało Pełka PR

Pełka PR wygrała konkurs na obsługę Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Współpraca oprócz public relations obejmuje projekty BTL-owe i eventowe.

Pełka PR będzie dla Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej świadczyć kompleksowe usługi korporacyjnego public relations, w tym doradztwo strategiczne, współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz relacje z mediami w ramach biura prasowego. Dodatkowo agencja zajmie się dla organizacji projektami o charakterze BTL i eventowym.

– Wybraliśmy agencję Pełka PR ze względu na wysoką jakość propozycji działań, duże doświadczenie w obsłudze firm z sektora sprzedaży bezpośredniej oraz zaangażowanie w konkurs dla sprzedawców PNSA – uzasadnia Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas