Reklama2008-11-03
0

Polymus promuje Carrefour i Goodyear

Agencja marketingu zintegrowanego Polymus wymyśliła i realizujeloterię "Zaufałem serwisom Premio" promującą opony zimowe GrupyGoodyear Polska. Firma przygotowała też katalogu nagród programulojalnościowego sieci Carrefour.

W loterii o nazwie "Zaufałem serwisom Premio" Grupa GoodyearPolska zachęca do kupowania produkowanych przez siebie oponzimowych w tych punktach. Nabycie kompletu opon marki Goodyear,Dunlop lub Fulda oznacza SMS-ową szansę na wygranie systemunawigacji drogowej lub samochodu. Strategią zaplanowanych do końcalistopada działań promocyjnych, w tym kompleksową obsługa prawną,logistyczną i kreatywną, zajmuje się agencja marketinguzintegrowanego Polymus.

polymus

Z kolei dla Carrefour i Carrefour Express agencja przygotowałakatalog programu lojalnościowego "Rodziynka", który obowiązywaćbędzie do października przyszłego roku. Polymus realizuje też dlasklepów tej sieci mailingi targetowane oraz okolicznościowedekoracje.

Autor:tw

Więcej informacji:Carrefour, Goodyear, Polymus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas