Reklama2014-08-20
2

„Pomaganie jest proste” - MAiC promuje zbiórki publiczne w internecie (wideo)

Rozpoczęła się kampania Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji promująca nowe zasady prowadzenia zbiórek publicznych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pomaganie jest proste”, przygotowała i realizuje agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kampania pod hasłem „Pomaganie jest proste” przekonuje, że świadome pomaganie nie jest skomplikowane, a pomagający to pomysłowi ludzie dobrej woli. Akcja informuje, że od wiosny br. obowiązują uproszczone wymogi formalne prowadzenia zbiórek publicznych: przy akcjach prowadzonych drogą elektroniczną (np. poprzez przelewy lub SMS-y charytatywne) nie trzeba już uzyskiwać pozwoleń w urzędzie, tylko wystarczy zgłoszenie w serwisie zbiórki.gov.pl. Z kolei darczyńcy sami decydują, czy chcą wesprzeć jakąś inicjatywę, a ponadto mogą łatwo zweryfikować organizatorów zbiórek.

- Uwalniamy zbiórki w internecie, zmieniamy w ten sposób podejście i rolę urzędu. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom społeczeństwa, zarówno potrzebujących, jak i wspierających. Dajemy im swobodę i wybór, a proces przejrzystości zapewnia nowoczesna technologia - podkreśla Artur Koziołek, rzecznik prasowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

Akcja jest prowadzona przede wszystkim w internecie. Obejmuje spot oraz aplikację dla organizacji pozarządowych umożliwiającą tworzenie grafik do wykorzystania w kanałach komunikacji ze swoimi darczyńcami.

Kreacją kampanii i produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, która odpowiada też za działania PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas