Reklama 2014-10-08
0

Pomorze Zachodnie reklamuje się jako „dobre miejsce na przyszłość”

Ruszyła kampania reklamowa województwa zachodniopomorskiego podkreślająca jego walory inwestycyjne i turystyczne. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobre miejsce na przyszłość”, przygotowały firmy Kreos, Arena i Ecorys.

Kampania podkreśla, że województwo zachodniopomorskie charakteryzuje się ponadprzeciętną atrakcyjnością inwestycyjną, co potwierdza m.in. ostatni ranking Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, a ponadto w regionie znajduje się wiele atrakcji turystycznych.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz prasę, a w późniejszym okresie będzie też prowadzona na outdoorze (nośniki w sześciu największych miastach). Potrwa do lipca przyszłego roku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Kreos, za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena, a działania PR realizuje agencja Ecorys.

Akcja realizowana jest na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. Sfinansowano ją ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Budżet kampanii wynosi 8 mln zł.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas