Reklama2016-03-08
1

Pomysły na stylizacje odzieżowe promują 50 style (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wiosenną kolekcję w sklepach odzieżowo-obuwniczych 50 style (należących do Marketing Investment Group). Akcję, prowadzoną w telewizji, internecie i samych sklepach tej sieci, dział marketingu Marketing Investment Group przygotował wspólnie ze Smart Studio.

W reklamach prezentowane są dostępne w sklepach 50 style ubrania wielu marek, które mogą złożyć się na wiele stylizacji odzieżowych na wszelkie okazje.

Działania marketingowe są prowadzone w telewizji (15-sekundowy spot w Polsacie, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Polo Music i Polsat Cafe), internecie (Onet.pl, You Tube, facebookowy fanpage 50 style) oraz samych sklepach 50 style (materiały BTL). W telewizji pierwszy etap potrwa do 11 marca, a w internecie - do końca marca.

Kolejne odsłony akcji są planowane na kwiecień i maj.

Za kreację kampanii i zakupów mediów odpowiada w departament marketingu Marketing Investment Group. Spoty telewizyjne przygotowała firma Smart Studio.

Autor:tw

Więcej informacji:50 style, odzież

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas