Telewizja2010-09-22
10

Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

Jedenasta edycja “Szymon Majewski Show” po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,33 mln widzów, czyli ok. 20 tys. więcej niż rok temu, a udział show w rynku jest bardzo zbliżony. W czasie emisji programu TVN przegrywa obecnie tylko z TVP 1.

Show Majewskiego daje TVN-owi 18,47 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,52 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Rok temu, udziały dziewiątej serii „SMS” po pokazaniu trzech odcinków, wynosiły odpowiednio 18,79 proc. i 20,36 proc. (więcej na ten temat). Natomiast w porównaniu do, pokazywanej wiosną br., dziesiątej edycji program stracił ok. 120 tys.  widzów (udziały tamtej serii były jednak nieco niższe i wynosiły odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc., poczytaj więcej).

Telewizja TVN ma w trakcie emisji “Szymon Majewski Show” zajmuje drugą pozycję na rynku (rok temu była trzecia). Liderem jest Dwójka nadająca wtedy między innymi “Kulisy M jak miłość” oraz program "Tomasz Lis na żywo", co daje jej 22,80 proc. udziału. Nieco gorzej od TVN wypada Polsat (filmy fabularne; 18,33 proc.), słaby wynik notuje Jedynka („Teatr Telewizji”; 7,96 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest drugi, ale przegrywa tutaj z Polsatem.

Dane pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia,  mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



Oglądalność “Szymon Majewski Show" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Widownia konkurencji w czasie emisji show 

Zobacz tabelę


Profil widowni programu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas