Czwarty sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 2,06 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Do tej pory największą widownię zgromadził trzeci odcinek serialu.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki czwartej edycji „Przyjaciółek” (emitowane w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 11 września br.) oglądało średnio 2,06 mln widzów. Przełożyło się to na 13,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/na-krawedzi-stracilo-470-tys-widzow-polsat-na-trzecim-miejscu ##
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu. Obejrzało go 2,10 mln widzów.
Zobacz tabelę
Dla porównania, wszystkie odcinki trzeciej edycji serialu, pokazywane wiosną br., śledziło średnio 2 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,36 proc. oraz 14,70 proc. udziału (więcej na ten temat). Jesienią ub.r. serial nie był emitowany.
Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 18,29 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się TVN („Ugotowani” oraz „Kuchenne rewolucje”; 11,78 proc.), a na czwartym - TVP2 (filmy fabularne; 8,24 proc.).
Również wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem rynku, ale pierwsze miejsce należy tutaj do TVN. Dalej plasują się Dwójka i Jedynka.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.