Technologie2009-12-29
0

Ponad 50-proc. wzrost sprzedaży płaskich telewizorów w Japonii

W listopadzie w Japonii sprzedano 1,53 miliona płaskich telewizorów.

To o 55,9 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika z danych organizacji Japan Electronics and Information Technology Association (JEITA).

Liczba telewizorów LCD o przekątnej ekranu od 30 do 36 cali zwiększyła się w ujęciu rocznym o 63,1 proc., do 527 tysięcy odbiorników. Tymczasem w przypadku telewizorów o przekątnej ekranu co najmniej 37 cali odnotowano wzrost o 51,4 proc., do 153 tysięcy odbiorników.

Według obserwatorów japońskiego rynku, w 2010 roku wzrost sprzedaży napędzać będą przede wszystkim odbiorniki średniego rozmiaru, kupowane do domu jako drugi telewizor.

Autor:

Więcej informacji:LCD, Japonia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas