Telewizja 2015-11-16
3

Ponad 7 mln widzów "M jak miłość", "Teleexpress” i „Wiadomości” na podium

M jak miłość M jak miłość

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności w polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a kolejne dwa miejsca zajęły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Wśród programów rozrywkowych największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a tuż za nim znalazł się finałowy odcinek „Tańca z Gwiazdami”.

W okresie od 9 do 15 listopada br. najwięcej widzów tradycyjnie zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 7,07 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się nadany w niedzielę w TVP1 „Teleexpress”, który zgromadził przed telewizorami 4,92 mln widzów (34,09 proc. udziału), a trzecia pozycja należała do specjalnego, niedzielnego wydania „Wiadomości”, emitowanego z Paryża. Oglądało je 4,87 mln osób przy udziale na poziomie 27,80 proc. Oba programy poświęcone były piątkowym zamachom w Paryżu i zdarzeniom po nich.

Czwarte miejsce zajął emitowany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, będący jednocześnie najpopularniejszym programem rozrywkowym w telewizji. Obejrzało go 4,86 mln widzów przy udziale wnoszącym 28,77 proc. Oczko niżej znalazł się serial „Ojciec Mateusz” (też TVP1; 4,82 mln widzów; 29,34 proc. udziału).

Druga lokata wśród programów rozrywkowych należała do „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Finałowy odcinek tanecznego show przyciągnął w piątek do Polsatu średnio 3,57 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,86 proc. Kolejne miejsce w tej kategorii zajął teleturniej „Jaka to melodia?” (TVP1; 3,54 mln; 28,31 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,46 mln widzów i 35,04-proc. udział.

Druga pozycja należała do transmitowanego w TVP1 w piątek meczu towarzyskiego w piłce nożnej Polska-Islandia (1,96 mln widzów; 30,37 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,79 mln; 24,12 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych. Czwarte miejsce zajęły „Fakty” TVN z 1,58 mln widzów.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął reality-show TVN  „Kuchenne rewolucje”, który obejrzało 1,44 mln widzów przy udziale wynoszącym 22,11 proc. Kolejne miejsca w tej kategorii należały do takich programów, jak: „Mam talent!” (TVN; 1,29 mln; 19,60 proc.) oraz „Nasz nowy dom” (Polsat; 1,21 mln; 19,54 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor: PP

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas