Wynika z badania NetTrack realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC.
Badanie pochodzi z okresu listopad-styczeń 2006.
Zobacz tabelęwi Kuba Antoszewski , PR Manager MillwardBrown SMG/KRC.
Badanie pochodzi z okresu listopad-styczeń 2006.
Zobacz tabelęwi Kuba Antoszewski , PR Manager MillwardBrown SMG/KRC.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
"Urbański nie żyje, a Mentzen zatrzymany". Plaga oszustw w mediach społecznościowych
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
Twórcy znani z Kanału Sportowego w nowym programie Kanału Zero
Gdzie oglądać baraże Euro 2024. Kto może awansować?
Grupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci