Reklama2006-02-10
0

POOL-SPA zmienia logo

POOL-SPA, producent wanien i urządzeń kąpielowych z hydromasażem, zmodyfikował swoje logo.

Celem przeobrażenia jest unowocześnienie wizerunku i pełniejsze odwzorowanie tożsamości marki.

Zmiana logo polegała na delikatnej restylizacji jego bazowych elementów. Czcionce nadano prosty, a jednocześnie bardzo elegancki i nowoczesny krój, którego zadaniem jest podkreślenie kluczowych wartości marki.

              

Dominującym kolorem logo jest błękitny, będący symbolem dwóch żywiołów – wody i powietrza, z których hydromasaż czerpie swoje właściwości. Sygnetem graficznym marki nadal są trzy fale odwzorowujące płynącą wodę, której większość kultur przypisuje walory uzdrawiające i odmładzające.

Zmiana identyfikacji wizualnej jest pierwszym etapem nowej strategii repozycjonowania marki wdrażanej przez dział marketingu POOL-SPA. Kolejny krok to wydanie nowego katalogu produktów o czystej i przejrzystej formie oraz wizerunkowym charakterze. Dalsze zmiany dotyczą przyjęcia różnych sposobów komunikacji w reklamach. W tym roku POOL-SPA planuje przygotowanie kilku ich wersji, z których każda będzie kierowana do stosunkowo wąskiej grupy odbiorców - podano w komunikacie.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas