Prasa2009-09-10
0

'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w czerwcu 2009roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Fun Club" w czerwcu 2009 r.wyniosła 130 104 egz. i była o 27 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twist"(Wydawnictwo Bauer), który w czerwcu br. sprzedał się w ilości 113066 egz. (wzrost o 0,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się"Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażąogółem na poziomie 99 857 egz. (spadek o 20 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas