Prasa2007-02-15
0

"Popcorn" znów liderem

Duży spadek sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..

Zobacz tabelęzyzn: CKM i Forbes liderami 

  • Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
  • "Twój Styl" deklasuje konkurencję
  • Bezkonkurencyjny PC Format
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas