Prasa2009-03-10
0

'Poradnik Domowy" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

W grudniu 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie był "Poradnik Domowy"(Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora) w grudniuur. wyniosła 533 274 egz. (spadek o 10 proc.) - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 530 297 egz.(wzrost o 4,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowały się "DobreRady" (Burda Media Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 475 102egz. (spadek o 4 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z grudnia ur. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (19 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas