Reklama2015-02-11
2

„Poradnik przywódcy stada” reklamuje batony Lion (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) oparta na serii zabawnych porad wideo. Akcję przygotowały i realizują agencja Blueberry i dom mediowy MEC.

Kampania pod hasłem „Poradnik przywódcy stada” obejmuje cykl zabawnych porad w formie animowanych klipów oraz grafik przedstawiających sytuacje z życia dzikich zwierząt. Głównym bohaterem jest lew (głosu użyczył mu Mirosław Zbrojewicz) pełniący funkcję nieformalnego przywódcy i symbolizujący wartości takie jak odwaga, pewność siebie czy wierność swoim zasadom. Udzielane przez niego rady pozornie odnoszą się do świata dzikich zwierząt, ale tak naprawdę dotyczą też codziennego życia młodych ludzi.

- W kampanii odnajdziemy wszystko co młodzi ludzie uwielbiają: różnorodność form dotarcia, kontekstowość, nowoczesną formę rysunkową, a przede wszystkim humor i przewrotną grę słowną - przekonuje Gustaw Jakubowski, senior product manager marki Lion.

Akcja reklamowa zaczęła się w połowie stycznia. Obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie), internet (klipy na YouTubie, aktywności na fanpage’u facebookowym Liona, bannery na dużych serwisach, m.in. Onet.pl, Interia.pl, Filmweb.pl i Pudelek.pl) oraz sklepy (materiały POS).

Za adaptację spotu telewizyjnego oraz kreację innych reklam odpowiada agencja reklamowa Blueberry, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Lion, Nestlé

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas