Prasa2006-12-07
0

Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół

Wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadek sprzedaży. Liderem "Przyjaciółka".

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął we wrześniu sprzedaż ogółem w wysokości 331 048 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 16 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o ponad 40 proc., na trzecim "Tina" (Bauer) - spadek o 45 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 17 proc.

 Zobacz tabelę SDVAL="533817">533817331224Naj543659295369553975361022

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas