Reklama2016-07-13
0

Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert hotelowych HotelsCombined. Za obsługę kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

W 15-sekundowym spocie wyliczane są zalety HotelsCombined, m.in. prostota korzystania, dostępność na komputerach i urządzeniach mobilnych oraz możliwość znalezienia najtańszych ofert hotelowych. Bohaterem klipu jest miś MaxZilla, brand hero serwisu, mający kojarzyć się z wypoczynkiem i dobrym snem.

- HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce - tłumaczy Łukasz Michta, manager HotelsCombined w Europie Środkowej i krajach bałtyckich.

Spot jest emitowany m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych.

Adaptacją reklamy zajął się MEC Wavemaker, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:HotelsCombined, porównywarka, hotel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas