Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii społecznej producenta wody Żywiec Zdrój pod hasłem „Po stronie natury”. Ambasadorką akcji kolejny raz jest dziennikarka Martyna Wojciechowska, za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Young & Rubicam Poland, MediaCom Warszawa i Havas PR.
W ramach akcji firma Żywiec Zdrój wraz z partnerami posadzi milion drzew. Jest to szósta edycja tej kampanii.
- Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze dla nas i naszych dzieci. O tym opowiada najnowsza kampania Żywiec Zdrój, zbudowana wokół idei kreatywnej ,,zrób to dla mnie”, w której to dzieci proszą dorosłych o pomoc naturze - opisuje Inga Songin, dyrektor marketingu i PR w Żywiec Zdrój.
Po raz drugi ambasadorką reklamową akcji jest dziennikarka Martyna Wojciechowska. W spotach występuje razem z dziećmi. W jednym z nich Wojciechowska odgrywa głos natury proszący dzieci, by zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. W pozostałych dzieci wraz z dziennikarką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do zaangażowania się do programu ,,Po stronie natury”.
Spoty od 21 marca są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Nakręcono je w Beskidzie Żywieckim.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej akcji i działania w internecie odpowiada agencja VML Poland. Realizację spotów nadzorowała agencja Young & Rubicam Poland, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Havas PR.