Telewizja2011-03-29
14

„Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2

Teleturniej „Postaw na milion” ogląda średnio 1,79 mln widzów. Program poprawia wyniki Dwójki, choć stacja przegrywa w paśmie jego emisji z TVP1 i TVN.

Po czterech odcinkach format ma 12,13 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,23 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 11,23 proc. i 9,07 proc. udziału w rynku (4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Zobacz tabelę


Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” z 3,87 mln widzów i 26,35 proc. udziału w rynku. Drugi jest TVN z 3,1 mln widzów i 21,15 proc. udziału w rynku (między innymi „Fakty”). Stawkę zamyka Polsat, minimalnie ustępując TVP2 (1,75 mln osób i 11,9 proc. udziału).

Zobacz tabelę


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement teleturniej, emitowany w soboty o 19.05, chętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50 roku życia, legitymujący się wykształceniem podstawowym. 

Zobacz tabelę


W każdym odcinku programu,opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska.

Autor:ks

Więcej informacji:Postaw na milion

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas