Reklama2009-04-02
0

Posterisan promuje się jako "fachowiec od tyłu"

Pod hasłem "Fachowiec od tyłu" rusza outdoorowo-internetowakampania reklamowa Posterisanu. Akcja żartobliwie nawiązujewstydliwego tematu hemoroidów.

Rozpoczęta na outdoorze i w internecie kampania reklamowaPosterisanu w żartobliwy sposób nawiązuje do wstydliwego tematuchorobu hemoroidalnej. Wykorzystywany w tej akcji layout pod hasłem"Fachowiec od tyłu" podkreśla skuteczność tego leku, a warstwiegraficznej - pokazującej hydraulika z tylnej perspektywy - wywołujepozytywne emocje związane z tą marką.

posterisan

Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (tradycyjnychplakatach i wielkoformatowych winylach) we wszystkich dużychmiastach oraz w internetowych serwisach o tematyce zdrowotnej. Wramach działań - zaplanowanych na cały kwiecień - uruchomiono teżwitrynę www.hemoroidy.info.pl.

Autor:tw

Więcej informacji:Posterisan

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas