"Koncertową" promocję konsumencką przygotowała Agencja Interaktywna Byss
Ze względu na atrakcyjny charakter tej "koncertowej" promocji Byss zdecydował się na wykorzystanie efektywnego połączenia aktywnych (mailing, pop up) i pasywnych form reklamy online (baner, skyscraper). Komunikują one w prosty, bezpośredni sposób korzyści płynące z brania udziału w promocji. Opierając się na doświadczeniach płynących z poprzednich podobnych akcji dla Posti SA agencja postanowiła następujący podział form reklamy: Formy aktywne kierowane do osób, które zetknęły się już z marką i są zainteresowane jej działaniami. W ich skład wchodzi mailing wysyłany do wielotysięcznej grupy zarejestrowanych użytkowników serwisów Posti oraz komunikujące promocję pop upy i inne aktywne elementy na serwisach www.posti.pl, silnie interaktywnym www.clubcafe.pl i poświęconym zdrowotnym właściwościom herbaty www.sekretyherbaty.pl . Formy pasywne dedykowane są osobom, które nie znają marki. Ponieważ promocja komunikowana jest w nieagresywny sposób, to buduje to korzystną dla marki i jej grupy docelowej świadomość, że Posti nie narzuca, a jedynie oferuje coś bardzo korzystnego. Użyto do tego celu prostych, informacyjnych banerów i skycraperów - szeroki odzew na nie to efekt umieszczenia ich na Onet.pl
Szczegóły promocji można poznać dzięki specjalnemu minisajtowi. Internauci znajdą tam nie tylko zachętę do brania udziału w promocji, jej zasady i regulamin, ale także kalendarium polskiej części trasy kanadyjskiego gwiazdora i jego krótką biografię.
Za całą akcję odpowiada stale dbająca o internetowy wizerunek produktów Posti Agencja Interaktywna Byss.