Reklama2015-01-08
1

Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska) oparta na promocji typu „satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Akcję przygotowały firmy Y&R Warsaw, Film Reactor, VML Poland i MediaCom Warszawa.

Nowa kampania Activii przekonuje, że jogurty tej marki mogą być obecnie świetną ulgą dla żołądka po obfitych, świątecznych posiłkach.

Reklamy informują też o promocji „Wyzwanie Activia”, w ramach której jeśli po dwóch tygodniach jedzenia tych jogurtów nie będzie się zadowolonym, można otrzymać zwrot kosztów zakupu produktów (należy zachować etykiety/wieczka z opakowań i paragon kupna). Taka oferta będzie obowiązywać do końca lutego.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor i materiały POS. Występuje w niej znana z poprzednich reklam Activii aktorka Sylwia Arnesen.

Kreację kampanii przygotowała agencja Y&R Warsaw, spoty - wyreżyserowane przez Michała Gazdę - wyprodukował dom produkcyjny Film Reactor, a działania w internecie realizuje agencja VML Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Activia, jogurt, Danone

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas