Reklama2004-12-08
0

Powiedz sam Maoam

Kampania telewizyjna gum rozpuszczalnych Maoam

Aby zwiększyć świadomość marki i wzmocnić wizerunek gum rozpuszczalnych Maoam niemiecki producent słodyczy HARIBO rozpoczął kampanię marki Maoam. Telewizyjna kampania reklamowa rozpoczęła się 6 grudnia 2004 roku. Kampanię dla Maoam przygotowała agencja Goldfinger. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy Starlink.

Akcja reklamowa jest obecna w 7 stacjach telewizyjnych:  TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Cartoon Network, Fox Kids i Zig Zap. Działania reklamowe Haribo skierowane są przede wszystkim do dzieci. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wzmocnienie wizerunku gum rozpuszczalnych MAOAM jako produktu wysokiej jakości
i o niezapomnianych walorach smakowych. Grudniowa kampania MAOAM ma również charakter przypominający, bowiem jest to druga kampania telewizyjna zorganizowana dla tej marki w tym roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas