Reklama2005-03-17
0

'Powiedz tak; w internecie

Firma Tchibo rozpoczęła działania reklamowe z wykorzystaniem internetu

Partnerem Tchibo przy realizacji kampanii została agencja SUPERMEDIA Interactive, która odpowiada za wizualną część sieciowego przekazu reklamowego.

Kampania rozpoczęła się 1 marca i skierowana jest do osób młodych, aktywnych, głównie kobiet między 20 a 35 rokiem życia. Promocja została zorganizowana w oparciu o konkurs na najlepsze opowiadanie o własnych zaręczynach. Autorki trzech najciekawszych prac, wyjadą na romantyczny weekend z osobą towarzyszącą do Paryża - miasta miłości.

Informacje o konkursie przekazywane są m.in. za pośrednictwem kampanii teaserowej na najpopularniejszych portalach kierowanych do kobiet. Działania mają na celu poinformowanie odbiorców o realizowanej promocji oraz budowanie wizerunku marki Tchibo.

Kampania trwać będzie do 29 marca. Zrealizowana jest w oparciu o kreacje autorstwa SUPERMEDIA Interactive, która przygotowała również elementy promocyjne na stronie www.tchibo.pl

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas