Kultura2007-02-25
0

Powrót Fryderyka

Tegoroczna - trzynasta - edycja gali wręczenia nagród Fryderyk otrzyma specjalną oprawę medialną, promocyjną i organizacyjną.

W piątek, 23 lutego, Andrzej Puczyński i Jan Chojnacki reprezentujący zarząd Związku Producentów Audio – Video podpisał ze Stanisławem Trzcińskim, prezesem zarządu STX Records (grupa STX JAMBOREE) długoterminową umowę na wyłączną organizację i promocję, a także sprzedaż praw do transmisji telewizyjnej, tego wydarzenia w latach 2007 - 2010.

Agencja STX JAMBOREE, we współpracy z Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny, przygotowała długoterminowy plan rozwoju tej imprezy, włącznie z programem artystycznym oraz intensywną kampanią reklamową i PR całego projektu. Negocjowane są wieloletnie umowy partnerskie z mediami, sponsorami oraz instytucjami państwowymi i samorządowymi. Trwają także rozmowy dotyczące podpisania umowy partnerskiej z wybraną stacją telewizyjną. Poszukiwani są partnerzy strategiczni imprezy na najbliższe 3 lata.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas