PR2006-02-23
0

Powstała Rada Etyki PR

21 lutego 2006 trzy organizacje branżowe podpisały porozumienie o powołaniu Rady Etyki PR.

Podjęcie inicjatywy stworzenia Rady wynikało z potrzeby istnienia gremium, które stanowiłoby szeroką reprezentację środowiska Public Relations i mogło wydawać opinie oraz rozstrzygnięcia dotyczące wydarzeń istotnych dla branży lub przekraczających jurysdykcję i kompetencje jednej organizacji.

Celem funkcjonowania Rady jest promowanie standardów etycznych w PR, prowadzenie działalności edukacyjnej w obszarze etyki oraz wydawanie opinii i orzeczeń, dotyczących praktyk rynkowych ważnych dla funkcjonowania branży.

Rada może liczyć od pięciu do dziewięciu osób. Członkami Rady zostają osoby powoływane przez najwyższe władze poszczególnych organizacji – sygnatariuszy porozumienia.

W najbliższym czasie Fundacja internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations wybiorą swoich przedstawicieli do Rady Etyki PR.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas