Telewizja2008-09-16
0

Powtórki nowego show Ibisza popularniejsze od premier

Wieczorne powtórki emitowanego na antenie Czwórki teleturniejuprowadzonego przez Krzysztofa Ibisza "Kłamczuch" mają większąoglądalnością niż emitowane kilka godzin wcześniej premierowewydania show.

Średnia widownia czterech premierowych odcinków "Kłamczucha"(emisja w czwartki i piątki o 19.00) wyniosła 202 tys. widzów, przyudziale w rynku na poziomie 1,87 proc. w grupie 4+ i 2,17 proc. wgrupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla nas danych AGB NielsenMedia Research. To więcej niż TV 4 miała w tym paśmie rok temu -wtedy stację śledziło średnio 178 tys. osób, a jej udział wynosiłodpowiednio 1,48 proc. i 1,30 proc.

Większą popularnością od premier programu cieszą się promowaneprzez stację jego powtórkowe wydania, które są nadawane są także wczwartki i piątki, ale ok. godz. 22.00. Do tej pory oglądało jeśrednio 336 tys. widzów, a udział Czwórki w rynku wynosił 3,72proc. w 4+ i 3,95 proc. w 16-49.

"Kłamczucha" śledzi nieco więcej kobiet niż mężczyzn. Poza tymprogram przyciąga przed telewizory głównie widzów w trzech grupachwiekowych (30-34 lat, 40-44 lat i powyżej 50. roku życia) orazmieszkańców największych miast.

Widownia premierowych odcinków "Kłamczucha"

Zobacz tabelę

Widownia powtórkowych odcinków "Kłamczucha"

Zobacz tabelę

Profil widowni teleturnieju

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Krzysztof Ibisz, Kłamczuch

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas