Reklama2009-03-24
0

PPP Marketing będzie prowadzić kampanie bluetoothowe

PPP Marketing wprowadza do swojej oferty kampanie reklamowewykorzystujące technologię bluetooth. Akcje będą realizowane w 30punktach handlowo-usługowych w Warszawie.

Wprowadzany przez PPP Marketing system reklamy mobilnej jestoparty na technologii bluetooth, dzięki czemu umożliwia dotarcie zprzekazem promocyjnym do odbiorców z telefonami komórkowymi. Każdaosoba, która znajduje się w pobliżu nadajnika i ma w aparaciewłączony bluetooth, automatycznie otrzymuje spersonalizowanąreklamę dostosowaną do możliwości technicznych urządzenia. Systemzapamiętuje odbiorcę, któremu już przesłał treść promocyjną,dlatego jest tańszy od promocji w prasie, a nawet w internecie.

PPP Marketing przeprowadził próbne kampanie bluetoothowe dlakosmetyków Joko i czasopisma "Film", w których przy prawie 850 tys.nawiązanych połączeniach ponad 45 tys. użytkowników odebrałokomunikaty reklamowe. Obecnie firma wprowadza tę usługę w oparciu o30 stacji nadawczych ProxyAd położonych w stołecznych centrachhandlowych oraz na dworcach PKP, stacjach metra i lotnisku. -Dotarcie do konsumenta znajdującego się w pobliżu punktuhandlowego, a nie na kanapie przed telewizorem to główny atut tejformy promocji - ocenia Cezary Terepka, prezes PPP Marketing. Firmaplanuje do połowy 2010 roku uruchomić usługę w 200 kluczowychstrefach, a docelowo sieć ma liczyć 550 punktów.

Autor:tw

Więcej informacji:PPP Marketing, bluetooth

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas