Reklama 2013-07-24
0

Praca rolnika jako najcenniejsza na Ziemi w kampanii BASF

Ruszył właściwy etap wizerunkowej kampanii reklamowej firmy BASF. Akcja, obejmująca outdoor i telewizję, przebiega pod hasłem „Praca rolnika - najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.

Reklamy produkującej m.in. środki ochrony roślin firmy BASF podkreślają znaczenie wydajnej pracy rolników w produkcji żywności - zarówno w skali globalnej, jak i w poszczególnych krajach.

Obecny właściwy etap kampanii poprzedziła odsłona teaserowa, oparta na sloganie-pytaniu „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?”, które teraz zostało zastąpione odpowiedzią.

Akcja obejmuje outdoor (wielkoformatowe tablice Motorway 12x4m zlolkalizowane poza miastami) oraz internet (serwis najcenniejszapracanaziemi.pl). Kampania potrwa dwa tygodnie, a jej przygotowaniem i zaplanowaniem firma BASF zajęła się we własnym zakresie.

Autor: tw

Więcej informacji: BASF, rolnicy

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas