Rozpoczęła się kampania Transcom Worldwide Poland, której bohaterami są pracownicy firmy. Za działania odpowiada dział marketingu przedsiębiorstwa.
Kampania ma na celu ukazanie możliwości rozwoju zawodowego w sektorze profesjonalnych usług dla biznesu.
- Rozwój naszej firmy w Polsce to rezultat wielkiego zaangażowania jego zespołu. Jest on wizytówką firmy, dlatego zamiast korzystać z pomocy profesjonalnych aktorów czy modelek stworzyliśmy kampanię z udziałem naszych pracowników. Mamy nadzieję, że przysłuży się ona nie tylko sektorowi usług dla biznesu, ale także pozytywnie wpłynie na rozwój zawodowy jej bohaterów - mówi Joanna Osińska, country human resources manager w Transcom Worldwide Poland.
Na billboardach pojawiło się ośmiu pracowników firmy, a inspirację do zdjęć stanowiły ich osobiste pasje. Billboardy będą umieszczone w Gdańsku oraz Olsztynie, tam, gdzie mieszczą się biura firmy. Zdjęcia zmieniane są mniej więcej co 2 tygodnie.
Kampania została zrealizowana przez dział marketingu firmy.