Reklama2013-09-13
7

Pracuj.pl w reklamach „gratuluje odważnym” (wideo)

Pod hasłem „Gratulujemy odważnym” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy K2 i Easy Media.

W swojej nowej kampanii reklamowej Pracuj.pl zachęca odbiorców do aktywnego wykorzystywania swojego potencjału zawodowego.

Reklamy - nawiązujące do stylistyki filmu „Kingsajz” - podkreślają, że warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany, aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego.

Akcja jest skierowana zwłaszcza do specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym.

W czerwcu br. serwis Pracuj.pl zanotował 2,02 mln użytkowników i 54 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz dane wszystkich serwisów o pracy).

Działania - zaplanowane do 17 listopada - obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style), Discovery oraz Travel Channel, FoxLife i Kino Polska), internet (serwisy biznesowy i lifestyle’owe, YouTube i serwisy VoD) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu).

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów internetowych zajęła się agencja mediowa K2 Media, a za planowanie i zakup pozostałych mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Pracuj.pl

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas