Reklama2011-03-25
0

Praktiker rozpoczyna loterię „Praktikomania” (wideo)

Rusza „Praktikomania” – loteria promująca maktery Praktiker. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy S4, Maxus i Kuźnia PR.

„Praktikomania” to loteria z nagrodami skierowana do indywidualnych i profesjonalnych klientów marketów Praktiker. Głównymi celami promocji jest zwrócenie uwagi na specjalną ofertę cenową z okazji startu sezonu ogrodowo-remontowego oraz zwiększenie świadomości marki.



Akcję – zaplanowaną do 20 kwietnia – wspierają działania reklamowe telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN 24, Polsat), internet, outdoor (billboardy – na terenie miast oraz w okolicach marketów) oraz materiały POS (hangery, nakładki na bramki, wkładki cenowe, plakaty wizerunkowe i produktowe, nadstawki wkładane do ramek cenowych przy produktach z gazetki).

Za obsługę loterii i kreację wspierającej ją kampanii odpowiada agencja reklamowa S4, za planowanie zakup i zakup mediów – dom mediowy Maxus, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Praktiker, Praktikomania

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas