Reklama2015-05-06
2

Prawnik, księgowa i mama w kampanii „SM - Walcz o siebie” (wideo)

Wystartowała czwarta edycja kampanii społecznej „SM - Walcz o siebie” dotycząca osób zmagających się ze stwardnieniem rozsianym. Akcję przygotowały i realizują firmy Telescope, Mojo Films, Eura7 i On Board PR.

Nowa odsłona kampanii „SM - Walcz o siebie” podkreśla, że stwardnienie rozsiane (o ile prowadzona jest odpowiednia terapia) nie przeszkadza w wykonywaniu pracy zawodowej czy roli społecznej. Bohaterami spotu i plakatów są osoby ze stwardnieniem rozsianym aktywne życiowo: księgowa, prawnik i kobieta opiekująca się małym dzieckiem.

Kampania ma zmienić stereotypowe poglądy, że osoby cierpiące na stwardnienie rozsiane nie mogą być aktywne zawodowo i samodzielnie żyć. W przeprowadzonym w kwietniu br. sondażu 46 proc. Polaków stwierdziło, że stwardnienia nie da się pogodzić z pracą, 47 proc. - że osoby z tym schorzeniem zawsze będą pracować mniej efektywnie niż zdrowi pracownicy, a 39 proc. - że zawsze poruszają się na wózku inwalidzkim.

- W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać osoby chore na SM w codziennych rolach społecznych ze szczególnym naciskiem na pracę zawodową. Tym razem, pokazujemy pacjentów z widocznymi dysfunkcjami - osobę na wózku, poruszającą się o kulach, które w zestawieniu z odpowiednimi hasłami wyraźnie pokazują, że wartość człowieka definiuje to, kim on jest, a nie to, jak w danym momencie się np. porusza - opisuje Malina Wieczorek, dyrektor agencji Telescope i pomysłodawczyni kampanii „SM - Walcz o siebie”.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

W ub.r. bohaterami kampanii były osoby ze stwardnieniem rozsianym pokazane niczym sportowcy walczący o zwycięstwo (zobacz szczegóły), a dwa lata temu takie osoby zaprezentowano podczas zabawy na imprezie (więcej o tym).

Obecna akcja będzie prowadzona m.in. w telewizji (TVP, TVN), kinach (sieć Multikino), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Super Express”), radiu (ToK FM, Złote Przeboje Warszawa, Rock Radio), internecie oraz na outdoorze (citylighty i nośniki w autobusach i metrze z oferty AMS). Potrwa to końca czerwca, przy czym komunikacja w internecie i działania PR są prowadzone przez cały rok.

Za strategię, kreację i pozyskiwanie partnerów mediowych odpowiada agencja Telescope. Spot (w reżyserii Floriana Malaka) wyprodukował dom produkcyjny Mojo Films, zdjęcia do plakatów wykonali Radosław Polak i Jerzy Mańkowski. Za działania w internecie odpowiada agencja Eura 7, a za aktywności public relations - agencja On Board PR.

Akcja jest prowadzona we współpracy z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego, Fundacją Urszuli Jaworskiej i Fundacją Neuropozytywni.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas