Reklama 2010-03-25
0

Prehistoryczna kampania wprowadziła Saturn do Łodzi (wideo)

Zakończyła się trzyetapowa kampania reklamująca otwarcie sklepu Saturn w Łodzi. Nad akcją oprócz Media Saturn Holding pracowały Young & Rubicam i New Age Media.

Kampania reklamująca uruchomienie sklepu Saturn w nowootwartym centrum Port Łódź była prowadzona od początku marca. Pierwszy etap akcji miał charakter teaserowy – wykorzystywane w nim hasła („Kutwo! Nie Łódź się!”, „Sknero! Nie licz na Łódź szczęścia!”, „Chytrusie! Błądzić jest rzeczą Łódzką!”) nawiązywały do okazyjnych zakupów i lokalizacji nowego marketu. W drugiej odsłonie – utrzymanej w konwencji filmu o czasach prehistorycznych – pojawiła się informacja o zbliżającym się otwarciu sklepu Saturn, natomiast w trzecim etapie – prezentacja konkretnych promocji cenowych.

Cała akcja – skierowana do mieszkańców Łodzi i Pabianic – była prowadzona w radiu, prasie, internecie, na outdoorze oraz przy wykorzystaniu materiałów POS. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast zakupem mediów samodzielnie zajęła się firma Media Saturn Holding Polska, w zakresie reklam kinowych współpracując z New Age Media.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas