Telewizja2016-09-09
26

Premierowy odcinek „Hit, Hit, Hurra!” zobaczyło 1,42 mln widzów. Jacek Kurski zadowolony z programu

Wyemitowany w środę w TVP1 premierowy odcinek dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra!” obejrzało więcej widzów niż nadawany w tym samym czasie „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”. - To zapowiedź osiągnięcia 15 proc. w środowym paśmie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

„Hit, hit Hurra!” to talent-show, którego uczestnicy mają od 9 do 16 lat. W 12 kolejnych odcinkach widzowie będą mogli podziwiać występy wokalistów, którzy zaśpiewają największe przeboje muzyczne przy akompaniamencie orkiestry, a także wystąpią w duetach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami. W jury zasiadają: Edyta Górniak, Hirek Wrona oraz Bartek Caboń. Prowadzącymi są Artur Orzech i Marta Zalewska.

Program zadebiutował w TVP1 w środę o godz. 20.30. Pierwszy odcinek widowiska Jedynki obejrzało średnio 1,42 mln widzów, co przełożyło się na 9,61 proc. udziału w grupie 4+ i 5,95 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W szczytowym momencie „Hit, Hit, Hurra!” oglądało blisko 1,7 mln osób.

„Hit, Hit, Hurra!” wygrał z reality-show „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”, który Telewizja Polsat pokazywała w tym samym paśmie (od godz. 20.40). Program Polsatu obejrzało średnio 1,33 mln widzów, co dało stacji 9,2 proc. udziału w grupie 4+. „Top Chef” miał jednak lepsze wyniki w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie 16-49 - zanotował udział na poziomie 12,29 proc.

TVN emitował równolegle seriale „Na Wspólnej”, „Singielkę” oraz pierwszą część premierowego odcinka „Azja Express”. Z kolei widzowie Dwójki oglądali seriale „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”.

- Daleki jestem od triumfalizmu, ale uważam, że wyniki pierwszego odcinka „Hit, Hit, Hurra!” są potwierdzeniem słuszności wprowadzonych zmian, przede wszystkim koordynacji programowej i jasnego sprofilowania anten w kierunku walki z konkurencją. W obszarze rozrywki TVP1 wygrała z Polsatem. Będziemy kontynuować ten kierunek, ponieważ odpowiada na zapotrzebowania naszych widzów, skutecznie łącząc misję z komercją - komentuje wyniki „HHH!” w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

- Przez lata pasmo w środy po „Wiadomościach” było martwe. Mając silną Dwójkę, Jedynka się poddawała i w ogóle nie walczyła o widza. Postanowiliśmy to przełamać. Uważam, że prawie 10-procentowy wynik w grupie 4+ jest zapowiedzią dojścia do 15 proc. Program będzie liderem pasma - podkreśla Kurski.

Warto dodać, że premierowy odcinek „Hit, Hit, Hurra!” osiągnął wyższe udziały niż nadawany jesienią ubiegłego roku „Kryptonim szef” - pierwszy odcinek tamtego programu obejrzało 1,067 mln widzów przy udziale w grupie 4+ wynoszącym 7,06 proc. „Kryptonim Szef” nie doczekał się kontynuacji.

Autor:Łukasz Brzezicki

Więcej informacji:Hit, Hit, Hurra!, Jacek Kurski

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas