Internet2005-01-18
0

Premium Club z Sare

Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system Sare

O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych - czytamy w   komunikacie prasowym.

- Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego  na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE spełniło nasze oczekiwania także w kwestii standardów oferowanych usług i ochrony danych osobowych. Starannie dobieramy pod tym względem naszych Partnerów - mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektor ds. Marketingu, Kierownik programu Premium Club.

Do programu lojalnościowego Premium Club należy już ponad 1,1 miliona Uczestników. Wydano ponad 2 miliony kart. Premium Club wykorzystując platformę SARE wysyła do Uczestników programu "Niezbędnik Premium Club". Ten codwutygodniowy newsletter zawiera informacje o nowych nagrodach, produktach w katalogu nagród, sposobach gromadzenia punktów, nowych Partnerach i Patronach programu oraz specjalnych promocjach. Za pomocą SARE prowadzone będą także okazjonalne kampanie informacyjne.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas