Prime Image agencja PR unowocześniła swój wizerunek.
Jej symbolem nadal pozostaje motyl - w nowej odsłonie logo ma bardziej opływowe kształty.
Autorem nowego wizerunku agencji jest Grzegorz Bak z firmy GB Design.
Prime Image agencja PR unowocześniła swój wizerunek.
Jej symbolem nadal pozostaje motyl - w nowej odsłonie logo ma bardziej opływowe kształty.
Autorem nowego wizerunku agencji jest Grzegorz Bak z firmy GB Design.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku