Telewizja2005-09-28
0

"Prime time" należy do TVP

TVP 1 najchętniej oglądana we wrześniu w paśmie "prime time" - dynamiczny wzrost TVP 2, Polsat w dół.

Po trzech tygodniach września*, czyli gdy już w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych obowiązują jesienne ramówki, największe udziały w rynku w prime time osiągnęła TVP 1. "Jedynka", podobnie jak Polsat, notuje jednak słabsze wyniki niż rok temu.

W komercyjnej grupie docelowej (widzowie w wieku 16-49 lat) liderem jest TVP 2, która zanotowała znaczący wzrost oglądalności.

Zobacz tabelę:num="0.1923">19,23%22,19%

* - dane 1-26.09.2005 oraz 1-26.09.2004 - AGB Nielsen Media Research

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas