Reklama2004-09-17
0

Primoloko dla 3PM

3 PM dołączyło do grona klientów agencji Primoloko

Głównym zadaniem Primoloko jest wsparcie wprowadzenia na rynek firmy 3PM i zbudowanie pozytywnych relacji z mediami. Primoloko jest również odpowiedzialne za zorganizowanie eventu dla 3PM, będącego jednym z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wejściu 3PM na rynek 28 października br.

Kampania promocyjna towarzysząca wejściu 3PM na rynek obejmie reklamę na billboardach, eventy, konkursy i inne niestandardowe formy promocji.

Założycielami 3PM są Irmina Gauza oraz Piotr Mikołajczak, mający wcześniej doświadczenie w pracy w tradycyjnych wytwórniach fonograficznych (Sony Music i Pomaton EMI). Irmina Gauza, dyrektor generalny 3PM, powiedziała: "Jesteśmy wytwórnią muzyczną nowej generacji – wiążąc się z naszymi partnerami staramy się zwracać uwagę na to, by Nasi partnerzy byli również tzw. „młodymi markami z przyszłością””– stad nasza współpraca z agencją Primoloko.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas