Reklama2008-01-20
0

PRN by Thomson prowadzi kampanię dla Colgate w CarrefourTV

Styczniową kampanią promującą szczoteczkę Colgate 360zainaugurowana została współpraca pomiędzy PRN by Thomson aColgate-Palmolive Polska.

Kampania emitowana jest we wszystkich obiektach sieciCarrefourTV.

PRN przygotowała dwie adaptacje kampanii telewizyjnejszczoteczki Colgate 360. Pierwsza adaptacja komunikujedwutygodniową promocję cenową. Druga - wpisuje się w outdoorowąkampanię społeczną Colgate na temat potrzeby wymiany szczoteczki,co trzy miesiące.

PRN Polska jest operatorem ogólnopolskiej sieci telewizyjnejtypu IN-STORE TV. Aktualnie sieć obejmuje 40 obiektów.

Autor:kk

Więcej informacji:CarrefourTV, Colgate, PRN by Thomson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas