Reklama2005-04-21
0

PRO Media House bogatsze o nowego pracownika

Od kwietnia 2005 dom mediowy PRO Media House powiększył swój zespół o Janusza Klaklę

Objął on stanowisko New Business Representative, a do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych kampanią w mediach PRO (prasa, radio, outdoor).

Janusz Klakla jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie, studiował także Zarządzanie i Marketing w Transporcie na Politechnice Krakowskiej. Bezpośrednio przed przyjściem do PRO Media House pracował dla Agencji Promocji Jet. Brał udział we wprowadzaniu na rynek marek Mountain Dew oraz Sony-Ericsson. Jego doświadczenie obejmuje ponadto pracę jako Konsultant ds. Produktu Telekomunikacji Polskiej SA oraz przedstawiciel regionalny firmy Motorola.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas