Reklama2014-06-02
0

Proama reklamuje autocasco „od wszystkich ryzyk” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia autocasco typu all-risk oferowanego przez Proamę. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i MediaCom Warszawa.

Spot Proamy informuje, że w ramach ubezpieczenia autocasco all-risk klient otrzymuje ochronę zarówno od wszystkich typowych zdarzeń na drodze, jak też takich, które są trudne do przewidzenia.

- Reklama jest kontynuacją poprzedniej, w której podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco: nowe i oryginalne części przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę - dodaje Mira Dobek, dyrektor marketingu w Proamie (obejrzyj tamten spot).

Nowa reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich. Jej kreacją zajęła się agencja Change Integrated, produkcją - dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Proama, ubezpieczenie, autocasco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas