Reklama2014-04-10
0

Proama reklamuje bezgotówkową naprawę auta (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczenia autocasco oferowanego przez Proamę. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i MediaCom Warszawa.

W reklamach autocasco oferowanego przez Proamę podkreślana jest możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.

- Nowa kampania jest kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proama jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów, przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, zarówno pod względem ceny, jak i jakości - mówi Mira Dobek, senior brand manager w firmie.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję (stacje ogólnopolskie), a także internet (m.in. osobna strona poświęcona pakietom casco w Proamie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Proama, ubezpieczenia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas