Radio2007-01-17
0

Procentowe podsumowanie roku 2006 w radiu

W ubiegłym roku wzrost udziałów w rynku radiowym zanotowały Radio Zet, Eska,Trójka, Ad.point, RMF Maxxx, Dwójka, Biska, Tok FM i VOX FM. Kto stracił najwięcej?

Liderem rynku radiowego w 2006 roku było radio RMF FM - wynika z najnowszego badania instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company.

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły 21,7%  (w 2005 roku - 22,0 proc.). Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 18,8 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,6 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,4 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.), a na czwartym sieć "Eska" - 7,8 proc. (7,7 proc.).

  Zobacz tabelęna już nagrywać formatowane muzycznie podcasty, również z płytotek tradycyjnych stacji naziemnych, które sprzedają swoją bazę muzyczną w pakietach różnych kategorii muzycznych.
Radiowy product placement?  Reklama w radiu cyfrowym może wchodzić w kontekst słownych form bez ograniczeń prawnych…
Zaskakujące, ale czy na pewno już w 2007? Zapewne będzie to pionierski rok wprowadzający nowe zjawiska niekoniecznie jednak od razu na skalę masową.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas