Reklama2009-04-15
0

Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji"Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tegokoncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradniko urodzie.

Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatnyporadnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwisinternetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, poraz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head& Shoulders, Always i Lenor.

procter


Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwiswww.kobieta.pl. Kreacją iprodukcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja4Frame.

Autor:tw

Więcej informacji:Procter&Gamble, Tesco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas