Badania2007-02-13
0

Procter & Gamble dalej z PBS DGA

Procter & Gamble przedłuża współpracę z PBS DGA.

PBS DGA oraz Procter & Gamble kontynuują współpracę. Rozpoczęte w 2003 roku badanie typu Retail audit realizowane będzie nadal w kilkuset sklepach na terenie całego kraju.

Ponad 100 ankieterów będzie monitorowało sposób i stan dystrybucji produktów P&G. Kierownikiem merytorycznym badania jest od samego początku Małgorzata Drozd.

- Jesteśmy dumni, że nasza agencja okazała się najlepsza spośród wszystkich firm badawczych startujących w przetargu. Myślę, że sukces zawdzięczamy w dużej mierze wysokiej jakości naszych badań Retail audit wypracowanej przez lata współpracy z Procter & Gamble – mówi Małgorzata Drozd.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas