Reklama2013-06-07
1

Produkty Łowicz z nową identyfikacją i hasłem „Samo najlepsze”

Wszystkie produkty marki Łowicz (Agros-Nova) zyskały nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję Czteryczwarte Brand Design. Hasło brandu brzmi obecnie: „Łowicz. Samo najlepsze.”.

Nowe opakowania produktów Łowicz mają etykiety z białym tłem, czarne wieczka oraz wyraźnie zaznaczone nazwy smaków. Mocniej zaakcentowane niż poprzednio są składniki, z których powstają poszczególne artykuły.

Zmieniona identyfikacja ma podkreślić wysoką jakość i smak produktów Łowicz oraz zwiększyć ich zauważalność na półkach sklepowych. Pojemności i ceny opakowań pozostają niezmienione.

Elementem nowej identyfikacji marki Łowicz jest hasło „Łowicz. Samo najlepsze”. Znalazło się ono na bokach wieczek opakowań wybranych produktów, m.in. syropów Zdrowie z Natury, dżemów 100 proc. z owoców i sosów włoskich.

Produkty Łowicz w nowych etykietach będą pojawiały się na rynku od czerwca, a cały proces wymiany potrwa kilka miesięcy.

To najważniejsza zmiana identyfikacji marki od 2006 roku, kiedy zmieniono jej logo, całkowicie odświeżono kategorię sosów i wdrożono dania gotowe.

Autor:tw

Więcej informacji:Łowicz, Agros-Nova, rebranding

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas